Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Mail jouw vraag naar info@denobelaer.nl wij helpen je graag verder!

Algemeen

Wat zijn de openingstijden van De Nobelaer?

De openingstijden van onze Bibliotheek zijn:
Maandag t/m donderdag 10:00 - 20:00 uur
Vrijdag 09:00 - 18 :00 uur
Zaterdag 09:30 - 13:30 uur

De openingstijden van de Informatiebalie Bibliotheek zijn:
Maandag t/m donderdag 10:00 - 20:00 uur
Vrijdag 09:00 - 18 :00 uur
Zaterdag 09:30 - 13:30 uur

De openingstijden van onze Speelotheek zijn:
Maandag van 19:00 - 20:00 uur
Woensdag van 14:00 - 16:00 uur
Zaterdag van 10:30 - 12:00 uur
Tijdens het peuter- en kleutervoorlezen is de Speelotheek ook geopend.

Door de huidige covid-19 maatregelen kunnen openingstijden afwijken. Bekijk de actuele openingstijden op www.denobelaer.nl/contact

Hoe kan ik bij De Nobelaer betalen?

Bij De Nobelaer kan je overal contactloos betalen of pinnen. Het is helaas niet mogelijk om met creditcard te betalen.

Is er een garderobe aanwezig? En wat kost dit?

Ja, er is een (onbewaakte) garderobe aanwezig. Hier kun je gratis gebruik van maken. Het is niet toegestaan om jassen mee de zaal in te nemen.

Waar kan ik parkeren?

Rondom De Nobelaer is voldoende gelegenheid om te parkeren. Als een voorstelling is uitverkocht, kan het echter druk zijn.

Betaald parkeren (met bankpas of mobiel)
Maandag t/m zaterdag van 09:00-18:00 uur
Koopzondag van 11:00-18:00 uur

Met een parkeerschijf kun je maximaal 2 uur parkeren in de Oranjelaan.
Ook kun je terecht in de parkeergarage Centrum (ingang Oost).

Zijn jullie ook bereikbaar met openbaar vervoer?

Ja, De Nobelaer is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Het treinstation bevindt zich op 5 minuten loopafstand en vrijwel voor de deur bevindt zich bushalte Anna van Berchemlaan.

Is het mogelijk om met een gehandicaptenkaart te parkeren?

Dat is mogelijk, het parkeerterrein van De Nobelaer beschikt over drie invalidenparkeerplaatsen.

Wat zijn de voorzieningen voor slechthorenden en mindervaliden in De Nobelaer?

De Nobelaer beschikt over een ringleiding. Bij de huismeester is het Listensysteem te leen waarop slechthorende gasten een gehoorapparaat kunnen aansluiten. Dit is gratis wanneer je een kopie van je identiteitsbewijs overhandigt.

De Nobelaer heeft in beide theaterzalen een aantal rolstoelplaatsen die je uitsluitend bij de balie kunt reserveren. In de Grote Zaal zijn 8 rolstoelplaatsen, in de Kleine Zaal 2 rolstoelplaatsen. Om deze plaatsen te reserveren, kun je een e-mail sturen naar balie@denobelaer.nl of telefonisch contact opnemen via 076 - 504 52 00. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en helpen je graag verder!

Let op: het is niet mogelijk met een rolstoel of rollator plaats te nemen op het balkon van de Grote Zaal.

Voor eventuele assistentie ter plekke kun je altijd terecht bij een van onze medewerkers.

Ik ben iets verloren in De Nobelaer, hebben jullie het gevonden?

Alle gevonden voorwerpen worden maximaal 1 maand bewaard bij de huismeesterbalie. Bent u iets verloren, stuur dan eerst een bericht naar info@denobelaer.nl of bel naar 076 - 504 52 00. We zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar. 

Kan ik in De Nobelaer gebruikmaken van WiFi?

Dat kan! Het gehele gebouw is voorzien van een openbaar De Nobelaer WiFi-netwerk. Zowel in de bibliotheek, de cursuslokalen, theaterzalen en alle andere ruimtes heb je toegang tot een internetverbinding.

Mag ik fotograferen of filmen tijdens een voorstelling?

Het is zonder toestemming van directie en/of impresariaat niet toegestaan om tijdens de voorstelling beeld- of geluidsopnamen te maken. Wij verzoeken je tevens om tijdens de voorstelling het geluid van jouw mobiele telefoon uit te schakelen.

Waar kan ik roken in De Nobelaer?

Roken is in De Nobelaer niet toegestaan.

Kan ik een zaal huren bij jullie?

Bij ons kan alles! Een bedrijfsfeest, een congres of seminar. Van een gezellige borrel tot aan chique diner, van een spetterende kick-off tot aan een ingetogen condoleance. Kijk voor meer informatie op www.denobelaer.nl/verhuur of stuur een mail naar sales@denobelaer.nl

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie activiteiten?

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws over de activiteiten, voorstellingen en evenementen in De Nobelaer? Schrijf je dan in voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief via www.denobelaer.nl

Voor het afmelden voor de nieuwsbrief kun je in elke mail die je van ons ontvangt onderin op 'afmelden' klikken. Mocht dit niet lukken, stuur dan een e-mail naar info@denobelaer.nl en wij zorgen ervoor dat je wordt afgemeld.

Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?

Wij doen er alles aan om goed om te gaan met de privacy van onze bezoekers. In onze privacyverklaring leggen we je uit welke gegevens we van je bewaren, met welk doel, hoe lang we ze bewaren en wat jouw rechten zijn.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Stuur een e-mail naar info@denobelaer.nl met daarin jouw oude en nieuwe adresgegevens zodat wij dit in ons systeem kunnen aanpassen.

Kaarten

Waar kan ik kaarten kopen?

Kaarten zijn verkrijgbaar via www.denobelaer.nl. Met ingang van 1 maart 2021 is de fysieke balie van De Nobelaer gesloten. Hierdoor is het enkel mogelijk om online kaarten te bestellen. Heb je meer kaarten nodig dan het maximum toegestane aantal, stuur dan een e-mail naar balie@denobelaer.nl.

Kan ik reserveren of telefonisch bestellen?

Helaas is het niet mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen of te reserveren. Heb je vragen, stuur dan een e-mail naar balie@denobelaer.nl.

Kan ik met cadeaubonnen betalen?

Dat is mogelijk! Je kunt bij ons met de volgende cadeaubonnen betalen:
- Podium Cadeaukaart: via de website. Klik in de laatste stap van het bestelproces bij betalingsmogelijkheden op 'Podium Cadeaukaart'. Voer vervolgens het kaartnummer en de pincode in die op de voor- en/of achterzijde van de cadeaukaart staat.
- De Nobelaer Digitaal Tegoed: via de website. De vouchercode kan je in het bestelproces op onze website verzilveren. Klik hiervoor bij 'Betaling' op 'Gebruik vouchercode / digitaal tegoed' en vul de vouchercode in.

Kan ik zelf mijn stoelen kiezen?

Onder normale omstandigheden kun je bij het bestellen van een kaartje via onze website zelf een stoel uitkiezen in de zaalplattegrond. Indien deze mogelijkheid zich niet voordoet bij het bestellen van een kaartje, dan werken we met vrije plaatskeuze en kun je tijdens de inloop van de voorstelling plaatsnemen op een stoel naar keuze.

Echter door de huidige covid-19 maatregelen geldt voor zowel de Grote Zaal als de Kleine Zaal een aangepaste zaalcapaciteit en indeling. Deze worden opgehoogd zodra er verdere versoepelingen doorgevoerd worden. Hierdoor is het beperkt mogelijk om stoelen te kiezen. In de Grote Zaal is het mogelijk om naast een soloplaats ook met twee, drie of vier personen naast elkaar te zitten. Voor familievoorstellingen is stoelselectie niet mogelijk, je ontvangt uiterlijk een week voorafgaand aan de voorstelling e-tickets met rij- en stoelnummer. In de Kleine Zaal krijg je een plaats toegewezen door onze medewerker(s).

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?

Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar balie@denobelaer.nl.

In de Grote Zaal zijn 8 rolstoelplaatsen, in de Kleine Zaal 2 rolstoelplaatsen. Let op: het is niet mogelijk om met een rolstoel of rollator plaats te nemen op het balkon van de Grote Zaal!

Ik ben slecht ter been, waar kan ik het beste plaatsen reserveren?

Maak je gebruik van een rolstoel of rollator en ben je in staat zelfstandig de zaal binnen te gaan, dan wordt jouw rolstoel of rollator buiten de zaal geplaatst. Wij raden je aan plaatsen in de zaal (niet op het balkon) en aan het gangpad te reserveren. Onze medewerkers helpen je graag met het selecteren van de meest geschikte plaatsen.

Voor meer informatie kun je een e-mail sturen naar balie@denobelaer.nl of bellen met 076 - 504 52 00.

Hoeveel kaarten kan ik kopen?

In principe zit er geen limiet op het maximaal aantal te kopen kaarten. Er zijn uitzonderingen, want we houden hierbij ook rekening met de wens van een artiest of organisatie.

Het lukt me niet om online te bestellen of ik krijg een foutmelding, wat nu?

Voor hulp kun je contact opnemen via: balie@denobelaer.nl of 076 – 504 52 00. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en helpen je graag verder!

Wanneer ontvang ik mijn online bestelde kaarten?

Na de betaling per iDEAL, Podium Cadeaukaart of creditcard ontvang je de kaarten direct op het door jou opgegeven e-mailadres.

Ik heb mijn e-ticket niet ontvangen of ben deze kwijt, wat nu?

Heb je via de website besteld, dan heb je de e-tickets ontvangen in je mailbox.

Ook staan e-tickets van aankomende voorstellingen in Mijn account op onze website. Heb je nog geen account, maak deze dan gemakkelijk aan zodat je 24/7 jouw voorstellingen kunt inzien en tickets kunt bekijken en/of downloaden. Ook kun je zien of je digitaal tegoed hebt en wat het bedrag is. En het is mogelijk om eenvoudig jouw persoonlijke gegevens in te zien en te wijzigen.

Met Mijn account kunnen we jou online nog beter van dienst zijn!
Bekijk hier hoe je een Mijn account aanmaakt.
Heb je een vraag, stuur dan een e-mail naar balie@denobelaer.nl

Kan ik korting krijgen?

Op vertoon van een schoolpas/studentenpas, CJP-pas of cultuurkaart ontvangen jongeren 50% lastminutekorting op voorstellingen als zij zich een kwartier voor aanvang melden bij de kaartcontrole. Deze korting geldt enkel voor niet-uitverkochte voorstellingen en is niet geldig op reeds gekochte kaarten.

Betaal ik service en/of transactiekosten?

De getoonde prijzen zijn totaalprijzen. Kaartprijzen zijn inclusief € 3,50 reserverings- en administratiekosten en een pauzeconsumptie. Uitzondering: bij poppodiumconcerten en kindervoorstellingen is de kaartprijs exclusief consumptie. Bij kindervoorstellingen is er voor de kinderen gratis ranja, volwassenen krijgen koffie/thee. Indien er bij amateurvoorstellingen andere afspraken zijn gemaakt, dan staat dit bij de voorstelling vermeld.

Kan mijn e-ticket vanaf mijn telefoon gescand worden?

Ja, De Nobelaer denkt graag aan het milieu! Je hoeft jouw e-tickets niet te printen. E-tickets kun je vanaf je telefoon laten scannen. Zo heb je je kaarten altijd bij de hand en bespaar je inkt en papier! De e-tickets worden met scanners gecontroleerd bij binnenkomst in de foyer of zaal. Zorg ervoor dat de schermverlichting van jouw telefoon fel genoeg is en dat je gemakkelijk naar meerdere kaarten kunt swipen.

Ik kan niet naar de voorstelling komen. Mag ik mijn geld terug?

Indien je onverhoopt niet naar de voorstelling kunt komen, kun je jouw kaarten ruilen of annuleren door een e-mail te sturen naar balie@denobelaer.nl. Tot 72 uur voor de voorstelling ontvang je geld terug. Binnen 72 uur voor de voorstelling krijg je een digitaal tegoed, ter waarde van het door jou bestede bedrag, dat onbeperkt geldig is. Of je kunt jouw kaarten ruilen tegen kaarten voor een andere voorstelling in het lopende seizoen (eventuele extra kosten dienen bijbetaald te worden).

Een voorstelling is geannuleerd, wat nu?

Wanneer je kaarten hebt gekocht en de voorstelling wordt geannuleerd, dan krijg je automatisch binnen 14 dagen je geld teruggestort op je bankrekening. Indien jouw kaarten betaald zijn met een digitaal tegoed, ontvang je geen geld retour maar automatisch een nieuw digitaal tegoed.

Mag mijn kind bij mij op schoot en moet ik dan voor mijn kind een kaartje kopen?

Voor alle personen die een voorstelling bezoeken, dien je een geldig toegangsbewijs te kopen. Het is toegestaan om kinderen op schoot te houden, er moet echter wel een stoel gereserveerd worden i.v.m. de veiligheid (brandweervoorschrift). Let bij de kinder- en jeugdvoorstellingen op de leeftijdsindicatie!

 

Voorstellingen

Ik kan niet naar de voorstelling komen. Mag ik mijn geld terug?

Indien je onverhoopt niet naar de voorstelling kunt komen, kun je jouw kaarten ruilen of annuleren door een e-mail te sturen naar balie@denobelaer.nl. Tot 72 uur voor de voorstelling ontvang je geld terug. Binnen 72 uur voor de voorstelling krijg je een digitaal tegoed, ter waarde van het door jou bestede bedrag, dat onbeperkt geldig is. Of je kunt jouw kaarten ruilen tegen kaarten voor een andere voorstelling in het lopende seizoen (eventuele extra kosten dienen bijbetaald te worden).

Een voorstelling is geannuleerd, wat nu?

Wanneer je kaarten hebt gekocht en de voorstelling wordt geannuleerd, dan krijg je automatisch binnen 14 dagen je geld teruggestort op je bankrekening. Indien jouw kaarten betaald zijn met een digitaal tegoed, ontvang je geen geld retour maar automatisch een nieuw digitaal tegoed.

Portemonneeloze pauze - Pauzeconsumptie inclusief

Bij de meeste voorstellingen krijg je een gratis pauzeconsumptie aangeboden. Als er geen pauze is, ontvang je bij de kaartcontrole een consumptiebon die je vooraf of na afloop van de voorstelling kunt inleveren.

Uitzondering: bij poppodiumconcerten en kindervoorstellingen is de kaartprijs exclusief consumpties. Indien er bij (amateur)voorstellingen andere afspraken zijn gemaakt, dan staat dit bij de voorstelling vermeld.

Ik ben te laat voor een voorstelling, wat moet ik doen?

Na aanvang van een voorstelling kunnen wij toegang/de zelf geselecteere zitplaats niet garanderen. Mocht je te laat arriveren, dan wordt een geschikt moment afgewacht om de zaal te betreden zodat het de voorstelling en het publiek zo min mogelijk stoort.

De voorstelling is uitverkocht, is er een wachtlijst?

Indien een voorstelling is uitverkocht, bieden we in de meeste gevallen een wachtlijst aan. Klik op de betreffende voorstellingspagina op de button 'Wachtlijst' (staat hier 'Uitverkocht' dan is er voor deze voorstelling geen wachtlijst). Je kunt ook een e-mail sturen naar balie@denobelaer.nl.

Indien voor de betreffende voorstelling kaarten vrijkomen, nemen wij contact op met de personen op de wachtlijst, op volgorde van inschrijving. Hoor je niets, dan zijn er geen kaarten vrijgekomen of stonden andere mensen hoger op de wachtlijst.

Ik kom met een klein kind naar de voorstelling. Zijn er stoelverhogers?

Ja. Beide theaterzalen beschikken over een flink aantal stoelverhogers, zodat de allerkleinsten de voorstelling ook goed kunnen zien.

Ik kom met een klein kind naar de voorstelling. Kan ik de kinderwagen/buggy ergens kwijt?

Geen probleem. Vraag aan onze medewerkers waar je de kinderwagen/buggy kunt neerzetten.

Mogen kinderen alleen naar de voorstelling?

Wij raden aan om kinderen tot 16 jaar altijd met een volwassene naar de voorstelling te laten gaan.

Waarom is er een leeftijdsindicatie?

Bij kinder- en jeugdvoorstellingen staat een leeftijdsindicatie. Deze indicatie geeft aan voor welke leeftijdscategorie de voorstelling is gemaakt. Deze is gebaseerd op de inhoud en de lengte van de voorstelling.

Hebben jullie een knutselactiviteit bij kindervoorstellingen?

Regelmatig organiseert De Nobelaer een knutselactiviteit voorafgaand aan kindervoorstellingen. Kom dus een uurtje eerder en doe lekker mee! Let op: i.v.m. de coronamaatregelen vinden er vooralsnog géén knutselactiviteiten plaats. 

Mag mijn kind bij mij op schoot en moet ik dan voor mijn kind een kaartje kopen?

Voor alle personen die een voorstelling bezoeken, dien je een geldig toegangsbewijs te kopen. Het is toegestaan om kinderen op schoot te houden, er moet echter wel een stoel gereserveerd worden i.v.m. de veiligheid (brandweervoorschrift). Let bij de kinder- en jeugdvoorstellingen op de leeftijdsindicatie!

 

Bibliotheek

Wat zijn de mogelijkheden voor een bibliotheekabonnement?

Iedereen tot 18 jaar kan gratis een bibliotheekabonnement afnemen bij De Nobelaer. Als volwassene kun je een abonnement kiezen wat aansluit bij jouw wensen en behoefte. 
Alle abonnementsvormen vindt je hier
Daarnaast kun je natuurlijk altijd terecht bij onze medewerkers voor advies of vragen, zij helpen graag. 

Hoe word ik lid?

Je kunt jezelf inschrijven als lid van de bibliotheek via het online inschrijfformulier.
Daarnaast kun je langskomen bij de balie van de bibliotheek tijdens openingstijden. Onze medewerkers kunnen je ook inschrijven.
De balie van de bibliotheek is bemand van maandag t/m vrijdag van 10:00 - 17:30 uur en op zaterdag van 9:30 - 13:30 uur.

Hoeveel mag ik lenen?

Jeugdleden mogen 15 materialen per keer lenen. Bij de abonnementen Basis, Lekker Lezen en Alle Tijd mag je maximaal 25 materialen per keer lenen. Bij het abonnement Optimaal Genieten kun je onbeperkt aantal materialen lenen.

Wat is de leentermijn?

De uitleentermijn voor boeken is bij de abonnementen Jeugd, Basis en Lekker Lezen 3 weken. Bij de abonnementen Alle Tijd en Optimaal Genieten kun je boeken 6 weken lenen. 
Voor andere materialen, zoals dvd's, cd's etc., verschillen de leentermijnen. Het overzicht van de leentermijnen kun je hier vinden. 

Kan ik materialen laten thuisbezorgen?

Ja, voor volwassenen is dit mogelijk via onze Bibliotheek aan huis service. Het lidmaatschap hiervoor kost € 50,00 per jaar. Kijk hier voor meer informatie of mail naar bibliotheek@denobelaer.nl

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt jouw lidmaatschap beeïndigen via schriftelijke opzegging, via brief en/of mail of door middel van melding van de beëindiging bij de informatiebalie van de bibliotheek. De opzegtermijn is 1 maand. Je dient akkoord te gaan middels het ondertekenen van een print van jouw lenersgegevens die door de medewerker van de bibliotheek aan je wordt overlegd. Mogelijke restitutie van de restant abonnementstermijn vindt plaats conform wettelijke voorschriften.

Ik ben mijn bibliotheekpas kwijt, en nu?

Om misbruik te voorkomen, kun je verlies, vermissing of diefstal van jouw bibliotheekpas het best direct melden bij de informatiebalie. Wij blokkeren de pas dan direct. Je kunt vervolgens een nieuwe pas bij ons aanvragen. De kosten hiervoor bedragen € 3,50.

Hoe geef ik een adres-, mailadres- en/of naamwijziging door?

Adres- en/of naamswijzigingen dien je schriftelijk via mail bibliotheek@denobelaer.nl of mondeling aan de informatiebalie door te geven. 

Hoe kan ik overstappen naar een ander abonnement?

Als je jouw abonnement wilt wijzigen, kunt je dit via mail bibliotheek@denobelaer.nl of bij de informatiebalie van de bibliotheek kenbaar maken.

Kan ik me laten overschrijven naar een andere bibliotheek?

Het overschrijven naar een andere bibliotheek is niet nodig. Gastlenen is met een bibliotheekabonnement bij De Nobelaer in bijna heel Nederland mogelijk. 

Kan ik mijn abonnement contant betalen?

Dit is niet mogelijk. Betaling van abonnementsgelden kan enkel per pinbetaling of automatische incasso.

Ik betaal mijn abonnement nu via automatische incasso per jaar. Ik wil graag over naar betaling per maand. Hoe verander ik dit?

Je kunt je abonnement enkel per jaar betalen. Dit wegens het minimale bedrag van onze abonnementsgelden. 

Ik kan niet inloggen op jullie bibliotheekwebsite, want mijn wachtwoord werkt niet meer. Wat moet ik doen?

Stuur een mail naar bibliotheek@denobelaer.nl. Wij sturen je een link toe waarmee je een nieuw wachtwoord aan kunt maken.

Wat moet ik doen als het online verlengen niet lukt?

Je kunt de boeken in de bibliotheek verlengen bij de uitleenterminals. Neem de betreffende boeken en je lenerspas mee. Ben je niet in de gelegenheid om naar de bibliotheek te komen, stuur dan een mail naar bibliotheek@denobelaer.nl.

Ik krijg een melding dat ik een boek niet meer kan verlengen, hoe kan dat?

Het boek is dan gereserveerd voor iemand anders, of het is al twee keer verlengd. Het boek moet terug naar de bibliotheek worden gebracht.

Ik wil een boek reserveren, kan dat?

Met jouw lidmaatschapsnummer en een werkend wachtwoord kun je inloggen op onze website. Je kan dan een titel opzoeken en dit boek reserveren. Wanneer het boek binnen is, ontvang je een e-mail en staat het bij de eerste letter van je achternaam in de reserveringskast.

Ik heb een boek gereserveerd, maar het staat niet in de reserveringskast. Hoe kan dat?

Het boek is pas binnen als je een bevestigingsmail hebt gekregen waarin staat dat het boek binnen is gekomen. Als het boek binnen is, staat het bij de eerste letter van je achternaam in de reserveringskast.

Ik heb een boete, wat nu?

Je kunt de boete met de pin afrekenen bij het betaalstation in de bibliotheek. Hiervoor heb je een lenerspas nodig. Je kunt ook met jouw lidmaatschapsnummer en een werkend wachtwoord inloggen op onze website en de boete via iDEAL afrekenen.

Te laat gelden per dag 
Boek, luisterboek, tijdschrift, bladmuziek, cd-rom € 0,20
Toptitel € 0,70
Dvd, cd, game € 0,70
Ebook-reader € 1,00

Ik krijg een melding dat de pas van mijn kind binnenkort verloopt, wat moet ik doen?

De lenerspassen van jeugdleden tot en met 17 jaar verlopen niet. Je hoeft niks te doen, de pas blijft gewoon werken. Wordt jouw kind 18, dan dien je wel een nieuwe pas aan te vragen. Dit kun je het beste doen tijdens de openingstijden van de informatiebalie bibliotheek, of door een mail te sturen naar bibliotheek@denobelaer.nl

Cursussen

Hoe kan ik mijzelf inschrijven voor een cursus?

Inschrijven kan via de website door op de pagina van de betreffende cursus te klikken op ‘inschrijven’ en het formulier in te vullen.

Wanneer weet ik of de cursus doorgaat?

10 werkdagen voor de start van de cursus ontvang je een bericht.

Kan ik tussentijds instromen?

Bij veel cursussen kun je tussentijds instromen. Voor meer informatie over de mogelijkheden kun je contact opnemen met de afdeling Kunsteducatie via kunsteducatie@denobelaer.nl of 076 - 504 52 00.

Is er nog plek in een cursus?

Indien er nog beschikbaarheid is, staat dit op de website vermeld en kun je jezelf online inschrijven.

Wanneer en hoe moet ik mijn cursus betalen?

Betaling geschiedt uitsluitend middels een automatische incasso. Voor de cursussen vanaf € 200 is het mogelijk gespreid te betalen middels automatische incasso’s in termijnen. Het aantal termijnen is maximaal gelijk aan het aantal maanden dat les wordt gevolgd. De bedragen worden afgeschreven van de opgegeven bankrekening, op of rond de 27e van elke maand.

Kan ik het cursusgeld per maand betalen?

Voor uitzonderingsvragen kun je contact opnemen met de afdeling Kunsteducatie via kunsteducatie@denobelaer.nl of 076 - 504 52 00.

Kan ik op elk moment stoppen met een cursus?

Het is bij korte cursussen niet mogelijk om tussentijds op te zeggen. Jaartrajecten hebben een maand opzegtermijn.

Zijn er in de vakantie lessen bij De Nobelaer Kunsteducatie?

Nee, we lopen gelijk met de basisscholen in Etten-Leur. Zie ook het vakantierooster op www.denobelaer.nl/cursussen

Waar moet ik mijzelf of mijn kind afmelden voor een les?

Afmelden kan per e-mail via kunsteducatie@denobelaer.nl o.v.v. de naam van de leerling, naam van de docent, de locatie en lestijd.

Hoe kan ik de docent bereiken?

Tijdens werkdagen kun je telefonisch contact opnemen met de afdeling Kunsteducatie via 076 -504 52 00 of stuur een mail naar kunsteducatie@denobelaer.nl

Ik heb mij ingeschreven voor een muziekles, maar nog niets vernomen van de docent.

Tijdens werkdagen kun je telefonisch contact opnemen met de afdeling Kunsteducatie via 076 -504 52 00 of stuur een mail naar kunsteducatie@denobelaer.nl

Mis niets & ontdek als eerste ons laatste nieuws!


Twee keer per maand praten we je bij over onze voorstellingen, activiteiten en leuke acties.


Inschrijven nieuwsbrief